onsdag 18 maj 2011

Klädstil

Igår när Oscar kom för att hämta mig och vi skulle in till svärmor i Linköping, så kommenterade han hur snyggt klädd jag var (min fina charmör!). Då kom jag på att min klädstil har förändrats något enormt sen jag lärde känna honom. And thank God for that!

Nu inser jag hur "fult" klädd jag var förut och hur okvinnligt det faktiskt är. Jag kunde gå runt i baggy jeans näst intill jämt, stora tshirts och allt satt bara löst och totalt manligt. Visst det är skönt med kläder som inte sitter åt, JÄMT. MEN, jag skulle aldrig någonsin dra på mig ett par pösiga jeans eller byxor igen, tror jag inte i alla fall.

Jag trivs med att ha tajta jeans, skjorta och oversized tröjor är det ju absolut inget fel på! Men, inget mer "skate-style" aka manlig klädstil för mig.
Visst kan man matcha ihop en löst sittande tshirt med ett par tajta jeans eller shorts and so on. But don't overdo it.


Visst, vissa älskar det säkert och passar till och med i det. Men jag känner att det är inget jag skulle kunna gå klädd i igen. Och på ett sätt så får jag ändå tacka Oscar, för det är han som har fått mig att klä mig mer kvinnligt och visa mina kurvor. I love it!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu får du väl ta och ge dig? Kurvor? vart fan har du kurvor någonstans?
Oscar, oscar, oscar är det allt ditt liv handlar om? Tänker du ibland på ditt barn?... Herregud säger jag bara!
Ta lite ansvar tjejen!!

Anonym sa...

Du verkar ganska självupptagen och fixerad vid ditt utseende. Är det inte dags att växa upp och inte uppträda som en fjortis!Du är säkert både snygg och nöjd med ditt utseende men sånt kan man ju hålla för sig själv, men ändå.... härligt med en tjej med ett sånt himla självförtroende....
Hälsningar Binta

Anonym sa...

BINTA 4 PRESIDENT

nermanatahirovic sa...

Kul att du/ni orkar lägga ner energi på att kommentera elaka saker, som förövrigt inte ens stämmer.
Tycker att du/ni inte ska lägga er i för det är saker som du/ni inte vet ett skvatt om.
Men ja, det är Oscar hit och Oscar dit för mig för att jag älskar honom och träffar honom en del. Om du/ni stör er så mycket. SÅ sluta läs och hitta något bättre att göra tycker jag.

Elvisa sa...

Första inlägget! Snacka om avundsjuk/à hahaha !!! Tycker du ska fortsätta prata om Oscar & dig för ni är JÄVLIGT söta tsm! :)

nermanatahirovic sa...

haha vad gullig du är! Tack! :) Jag orkade inte lägga ner energi på att skriva det du skrev, it's kinda obvious. Men tack! haha
Det ska jag verkligen :)