onsdag 25 maj 2011

En massa nytt

Nästa vecka får jag min beställning från H&M. Hoppas bara att allt passar och får även en av Oscars studentpresenter. En väldigt liten grej, som jag vet att han vill ha så köper den bara för att jag är så himla snäll!

Och inom 10 dagar får jag mitt makeup-kit från I.D med mineralprodukter. Tur att man har så bra vänner som känner vänner, som gör att man kan köpa dyrt smink till ett vettigt pris. Jag hoppas att jag är lika nöjd som alla andra verkar vara.

Imorgon får jag träffa min underbara pojkvän också och då ska vi gosa i määäängder! På lördag ska vi på bio och på söndag ska vi hem till svärmor. Jag har lite grejer att se fram emot och just nu mår jag så bra och jag är så glad näst intill 24 timmar om dygnet. Älskart!

2 kommentarer:

Dani sa...

Visst är det ;D det blir du nog. Om du inte måste ha jättetäckande enligt dig själv. Tror det kommer bli bra på dig. Du kan ju kolla hur det ser ut på mig på den där bilden jag la upp med iphoneväskan. Haha. På den bilden har jag mineralerna. :)

nermanatahirovic sa...

ja men det ser ju bra ju! :D Jag hoppas det och är jag inte nöjd är det ju inte svårt att ge bort/sälja till någon annan. Billigt ju!