lördag 7 maj 2011

En underbar start på denna dag

Imorse när jag vaknade, så var så himla varmt ute. Så efter att Melina hade åkt, så tog jag på mig bikinin och satte mig ute i solen med en bok. Det var så himla skönt! Halv två åkte jag och hämtade Sanna, så drog vi till Hugos och satt och lunchade/fikade på deras terrass fram tills nu. Stötte på lite bekanta och det var roligt. Vi satt och bara pratade och pratade och skrattade åt gamla minnen. Vi bestämde även att vi skulle planera in en rejäl utgång i början på juni nu med alla tjejer. Det ser jag verkligen fram emot! Hon ville även träffa Melina, så vi skulle ordna det innan också. Sanna ska flytta hit till Motala och jag längtar verkligen. Hon är underbar hon!

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, för pappa håller på att grilla. Så vi ska ha en familjelunch. För jag fikade bara på stan och sparade mig tills nu. Grillat är godast!

Ikväll ska jag hämta Oscar inne i Linköping, möjligtvis träffa Anja innan det om hon nu kan svara (!!!) haha, och sen får vi se vad som händer.

Inga kommentarer: