söndag 15 maj 2011

Ett leende på läpparna

Imorse när jag vaknade så kände jag mig så himla glad, pigg och hur lycklig som helst! Jag myste en massa med Melina innan hon var tvungen att åka och bara njöt av lite mamma-dotter tid. Efter att hon hade åkt så började jag plocka undan bland hennes saker och sen så ringde jag min älskling istället för att SMSa och säga god morgon. Finns inget mer underbart än att höra hans röst. Även om han är lite småbutter när han är nyvaken, haha! Kärlek på det.

Nu har jag precis duschat och så ska jag pilla lite med telefonen och sen ska jag bara ta det lugnt! Det förtjänar jag. Lite vila!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vila? Får inte du väldigt mycket vila så som det framstår i din blogg? Confused...

Anonym sa...

Jag har också tänkt på att du alltid skriver att du måste sova och vila oxå mitt på dan, det låter väl inte riktigt OK för en tjej i vår ålder. Sätt på dig joggingbrallorna å få lite frisk luft istället. Det finns joggingvagnar så du kan ta med bäbisen oxå.

nermanatahirovic sa...

Ja när man har barn, även om det är i min ålder. Så är det skönt att bara vila och vara när man har lite ensam tid. För man är i varv hela tiden annars.