söndag 15 maj 2011

No strings attached

Sitter och tar det lugnt just nu, ska hämta Melina om en kvart ungefär. Längtar som bara den efter henne! Mamma och pappa kom med en hel del nya kläder till henne förut, allt är så sött. På lördag har jag redan bestämt att hjärtat och jag ska åka in till Linköping och strosa runt på stan och så. Så då ska jag passa på att åka till IKEA och köpa en byrå eller liknande, till alla Melinas kläder. För dessa lådor hon har nu, räcker inte ..

Idag har jag bara städat och tagit det lugnt, Oscar och jag tillbringar vår dag och kväll på varsitt håll. Ifall han kommer imorgon (vilket jag har bestämt att han måste) så har jag fixat en film som vi kan mysa i mängder till.

Ska byta om alldeles strax och åka och hämta Melina och sen ska vi iväg hem till familjen Redzic och umgås lite.
ÅH jag är även sugen på att åka iväg med Oscar, han har frågat om jag vill med till ett ställe i början på juni. Får se om jag kan lösa det på något sätt. Jag MÅSTE. Skulle vara supermysigt och roligt att bara komma iväg ett tag tillsammans med honom.


Nej nu ska jag plocka undan lite och sen åka!

1 kommentar:

Anonym sa...

En fin romcom, Men oj vad Nathalie var smal i . Eller vad säger du?