måndag 9 maj 2011

Her heart won't let me lose it

Idag har jag tillbringat hela dagen ute i solen. Det har varit helt underbart och en liten stund råkade även jag somna till när jag märkte att Melina hade gjort det. Men det var toppenväder! Sen har jag mest legat hemma och bara tagit det lugnt.

Fick dock rycket på min telefon idag. För den bara stängde av sig och satte igång sig själv, i typ en timme oavbrutet. Sen när man pratade i telefonen så brusade det. Så att så fort pappa kom hem åkte vi in till ONOFF för att kolla om de hade en iphone inne eller annan vettig telefon. Som tur var hade de det och jag köpte mig en vit. Jag gillar den!

Strax efter 19-tiden så kom Oscar hit. Vi har umgåtts, lekt med Melina och bara varit! Han har mest spelat spel på telefonen förövrigt, haha. Men annars hade vi haft det gos. Han åkte hem för ett litet tag sen och jag ska lägga mig alldeles strax!

Inga kommentarer: