söndag 22 maj 2011

Jag mår så jävla bra!

Igår så hade jag en toppendag från morgon till kväll! Efter att Melina hade åkt så kom Oscar och hämtade upp mig. Vi åkte in till Linköping och bara njöt.
Först var vi uppe hos svärmor och tittade på lägenheten igen. Den är verkligen superfin! Sen lagade hon mat till oss mig och hjärtat, hambugare, mm! Efter det satt och snackade och umgicks. Efter ett tag så gick Oscar och jag ner på stan för att leta efter lite grejer.


Efter ett tag så köpte vi jordgubbar och gick upp till sväris en sväng igen. Någon stund senare åkte vi och hämtade Emma i stallet och åkte till deras sommarstuga, de hade gjort om ute vid bryggan och det var verkligen hur mysigt som helst. Längtar efter sommardagarna och kvällarna där när man kan sitta och bara njuta, sola, bada, åka vattenskooter osv. Åh, sommaren är den bästa årstiden helt klart!

Efter allt åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt. Lekte med Melina och när hon hade somnat så tittade vi på sista Sagan om ringen filmen. Ett perfekt avslut efter allt gående, spring och bus!

Inga kommentarer: