onsdag 25 maj 2011

Hatar när överraskningar blir förstörda ..

Imorse var Oscar här och morgonmyste med mig, för att vi inte kommer ses idag. Helt underbar start på dagen!
När Melina hade åkt så städade jag lite och så har jag mest bara tagit det lugnt faktiskt. Tänkte åka in till Linköping som sagt, men alla sitter och tentapluggar in i det sista eller sååå. Så det får bli i helgen istället.


Oscar förstörde min överraskning förut .. För när han ringde sa han att han och svärmor skulle titta på Glada Huddik teatern och jag som så gärna ville se den! Försökte förklara för honom att jag inte hade råd, men han fattade inte varför för jag fick in pengar idag .. SÅ var tvungen att avslöja att jag ska bjuda honom på Baksmällan 2 i helgen. Han blev glad i alla fall till slut, haha!

Nej nu ska jag åka och hämta min prinsessa och pussa sönder henne!

Inga kommentarer: