torsdag 5 maj 2011

När man väntar på något gott ..

Förut fick jag SMS från min optiker att mina glasögon och solisar är klara, så jag åkte in snabbt som attan för att fixa de, justera och plocka med de hem. Fyfan vad jag ser klart och rent nu. det är helt sjukt! Här är solisarna och sen glasögonen, båda är alltså med styrka!
Jag orkade inte vara så jävla seriösa just nu, för jag är så glad över hur allt ser så himla klart och rent ut! På vägen hem så såg jag en massa gula skyltar på H&M och då tänkte jag direkt på de nya bikinisarna jag såg på deras hemsida idag som kostar 49:-/st. Så jag gick in och kom ut med en knall orange. Det var inte färgen jag letade efter eller så, men jag tänkte bara på en solbränd kropp i den färgen och jag gillade modellen!

Svärmor ringde förut också och det är så skönt när hon ringer, för man kan verkligen prata av sig och det känns skönt att hon gör detsamma tillbaka. Nu har jag lättat lite på hjärtat, så nu ska jag chilla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga bågar! Du klär verkligen i glasögon! Det är väl skönt att se klart på tillvaron!Ska du använda de jämt?
Från en glasögonorm till en annan.

nermanatahirovic sa...

tack så jätte mycket! Nej ska ha de främst när jag kör bil, tittar på TV och så. sen försöker jag använda de så mycket som möjligt för att förbättra synen. Men skönt utan ibland :)