söndag 8 maj 2011

Spreading my wings, learning how to fly

Vädret har gett denna dag ett stort plus! När Melina hade åkt, så åkte jag in till Skänninge en stund. Umgicks med Oscar och sen var vi ute på golfbanan med Anja och Henke en sväng. Nu ligger jag i sängen och ska sova alldeles strax.

Det känns skönt och roligt att ha bokat in en utgång, som inte har skett på evigheter för mig känns det som! Men i början på juni så ska tjejerna och jag ha en rejäl utgång like the old days! Fina tjejer det där.

Men innan det har jag lite att ta tag i, vad gäller min hälsa och min kropp. Kilona bara rasar och jag vet inte ens varför. Börjar faktiskt själv bli orolig. Visst, jag har velat gå ner i vikt. Men det här skrämmer mig lite. Plus att jag har en massa annat att bearbeta just nu. Det lär nog ta sin tid .. Men det blir väl bättre.

Nej, nu ska jag ta och sova. Godnatt!

4 kommentarer:

Johanna sa...

åååh!vet du vad låten och artisten som sjunger låten " spreading my wings, learning how to fly, you got to let me go now, everything is gonna be alright..." ? vore tacksamt med svar :D

Gabrielle sa...

J-son - destination sky

nermanatahirovic sa...

oj hade missat denna kommentar visst! Men det är som det står ovan! :)

Gabrielle sa...

haha :)