söndag 24 april 2011

En minnesvärd kväll

Jag och Danria från igår

Kom hem runt tre inatt och det var en riktigt bra kväll! Först åkte jag och hämtade upp Oscar, sen åkte vi vidare hem till Danira. Vi två åt lite mat och sen satt vi mest och snackade och fördrev tiden innan vi skulle dra. Väl inne, så tog det ungefär en timme innan Dino började sjunga, as usual. Men det var så himla roligt! Trodde Oscar skulle ha tråkigt, eftersom han inte fattar vad Dino sjunger, MEN han hade tydligen en jätte bra kväll och det gör mig glad!
Vi stod i publiken, gungade, dansade, sjöng med (Oscar mimade och låtsades, haha). Och som vanligt så var man tvungen att knuffa på lite folk, som inte visade hyffs utan trycka upp sig mot en .. Träffade lite folk som man inte sett på evigheter och även annat folk. Ja, men det var en megabra och minnesvärd kväll!


Nu ligger jag här med Melina och vaknade för en timme sen redan, kan säga att jag är lagom trött. MEN, vädret verkar bli superbra, så vi ska bege oss ut till trädgården snart! Idag skulle vi ner till Oggis sommarstuga igen, som vi bestämde igår. Men jag får se om jag orkar, jag är helt död .. Så får tjööta på Oscar att han kommer hit istället :)

Justja! Har fått en del frågor kring min hårfärg. Vad som har gjort att jag har fått den hårfärgen jag har, är att jag har gjort en massa blonderingsslingor innan, då menar jag verkligen MASSA. Mitt hår var vitt på en del ställen. Sen tog jag bara vanlig toning, ljusbrun, och körde över. Voilaaa, så fick jag det jag har! Jag är jätte nöjd och tack för alla komplimanger! :)

5 kommentarer:

Dani sa...

haha men fyfan vilken bild på mig. måste ta och skicka de jag tog på oss. så jag slipper se detta. haha

nermanatahirovic sa...

hahaha aa men göööör det då! :D

Anonym sa...

hahaha ja danira du ser väl alltid ut sådär? elller??....

mevvan sa...

vad snygga ni är tjejer, som vanligt dvs :D! och Melina; så himla gosig alltså:D! haha:D Kraam

nermanatahirovic sa...

Mevvan: tack ska du ha!!! :D hihi