onsdag 27 april 2011

Your love is all I need

NU kan jag äntligen sätta mig ner och koppla av lite! Har varit full fart hela dagen. TUR att det inte har varit soligt, för då hade jag haft ångest. Men jag har ändå hunnit sola en sväng, så det är ingen fara.

Jag har hittat lite fint till Melina, sådär sommarfint. Hittade även en jätte fin bikini till mig själv som jag bara måste ha!! Men trosorna fanns inte i min storlek, så jag fick seriöst panik och funderade på att köpa en storlek mindre. Får se hur jag gör. Kanske ska kolla om den finns inne i Linköping, för på nätet fanns den inte att beställa. ÅH, den var så perfekt med andra ord!

Sen köpte jag lite nytt smink och beställde även mina andra glasögon. Får båda till priset av ett par :) Min vanliga glasisar + ett par pilotbrillor som solglasögon med styrka i och allt. Hittade även två presenter till min faster, förutom det mamma och jag köpte innan jag släppte av henne hemma.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, för vid sex ska jag åka och hämta Melina. Sen åker vi två en sväng hem till Oscar och myser!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du pratar ofta om att du hämtar och lämnar Melina, vart då? På dagis redan eller? Och måste inte du jobba då om du har henne på dagis?

nermanatahirovic sa...

nej, hennes pappa har henne