måndag 4 april 2011

When all you have is a smile and a heart filled with love

För det första vaknade jag med ett leende på läpparna, när jag såg att Oscar hade skickat ett SMS. VIlket han gör varje morgon och jag älskar det! Det finns inget mer underbart än att vakna till ett par fina rader och det räcker med "Godmorgon, jag älskar dig", så har det gjort min dag redan där!

För det andra så gosade jag massor med min kära dotter och hon skrattade och vi pratade och kramades. Ja, hon är helt enkelt en solstråle!

För det tredje så hämtade jag posten precis. Dessvärre har pappas och min skattedeklaration inte kommit ÄN, men det som fanns i brevlådan var ett paket från H&M. Första gången jag får det hem direkt till brevlådan? Men det var det värt, för det gjorde också mitt humör. Ska strax öppna det och hoppas att det som finns i passar och så. Men först ska jag duscha och fräscha upp mig lite! För att senare i eftermiddag får jag pussa och krama min pojkvän lite grann i alla fall.

Hoppas ni har en lika underbar dag som jag!

Inga kommentarer: