onsdag 13 april 2011

You are the one

Denna kille, man, grabb, ja ha är min pojkvän i alla fall. Oscar Medborg. Han är en underbar person! Han får mig alltid att skratta och vi kan busa ihop och göra oss löjliga och bete oss som tioåringar tillsammans och bara skratta bort allt. Bara för att!

Inte nog med all lycka och glädje som han ger mig varje gång vi ses, så finn han där för mig och hans axel kan jag alltid luta mig mot. Det kvittar vad jag har på hjärtat, vad jag än har tänkt på, stört mig på, ogillar eller liknande, så kan jag berätta det för honom. För vi kan prata ut om allt och kommer alltid fram till något. Det är första gången jag kan göra det, utan att jag ska behöva vara rädd för något. Jag kan säga precis vad jag känner och tänker, för oavsett vad så kan jag gråta ut i hans famn och han finns alltid vid min sida. Han lyssnar, även om vi inte alltid är överens.
Dessutom delar vi en massa kärlek! Vi kan mysa och bara vara, utan att det känns konstigt. Han får mig att må bra och känna en massa lycka och kunna somna och vakna med ett leende på läpparna. Plus att jag älskar honom över allt annat. Han är verkligen världsbäst. Så nära perfektion man kan komma!

Inga kommentarer: