onsdag 6 april 2011

Your fantasy is my goal

Har varit på min synundersökning och min syn har försämrats, vilket jag också anade. Jag har ju inte använt varken glasögon eller linser på ett bra tag. Hittade även ett par fina bågar, som jag har med mig hem för att testa lite och även mamma tyckte att de var fina på. Tror att jag ska satsa på glasögon, för linser kan jag alltid köpa till sen och de kan jag inte använda när jag är sjuk. Jaja, mycket tjat ..

Till slut så fick även jag min skattesedel och jag blev glatt överraskad!
Det har varit en bra dag hittills och jag hoppas att den fortsätter så också. Dock kommer jag inte få träffa Oscar idag, vilket är jätte tråkigt, eftersom han skulle plugga. Men vad gör det om hundra år :)

Han kom in på sin utbildning och han får hoppa in nu till hösten redan. Så 1½ år med honom boendes i Göteborg, ja. Vi kommer klara av det, för om vi har klarat av allt vi gått igenom hittills, så är detta a piece of cake. Vill man, så kan man. Jag älskar ju Oscar och det är det som räknas :) Jag är jätte glad för hans skull! Tiden i sig, kommer gå fort om vi har tur.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, innan jag ska åka och hämta min efterlängtade ängel Melina. Som jag förövrigt köpte lite nytt till idag igen, hihi.

9 kommentarer:

anjaC sa...

Whatwhat!! Göteborg?? Då får du faktiskt ta en fika med mig och Donika :):):)

nermanatahirovic sa...

haha yeeep! Oscar ska plugga där, inte jaaag! Haha. MEN jag kommer ju åka dit några gånger, SOOO of course! :D

Anonym sa...

Visa bågarna!!!:)

nermanatahirovic sa...

jag ska, så fort jag fått mina :) Dessa är bara lånade av optikern för att testa de hemma ett tag och vänja mig.

anjaC sa...

Ah det var det jag menade ;) att du förmodligen kommer komma på besök! Men vad härligt att det blev Göteborg och inte san diego som du sa från början :) mycket närmare och bättre! Kram

nermanatahirovic sa...

Joo det känns sjukt skönt! Hade varit extremt jobbigt då. Var ju inne på Spanien ett tag också, men TUR är så blev det Göteborg till slut, även om vi inte ses lika mycket. So vet jag att han är i samma LAND i alla fall, haha :D och lättare att ses!
+ nu blir chanserna större för oss att träffas! FINALLY! :) haha

anjaC sa...

hahahhah! menar det :) tagit sin lilla tid alltså haha!

Anonym sa...

Är du inte rädd att han ska hitta en "ny" brud?

nermanatahirovic sa...

Haha absolut inte, litar på Oscar :)