lördag 2 april 2011

I'm gonna love you like I've never been hurt before

Sitter fortfarande och väntar på Oscar, men nu är han här snart. Jag är hungrig, så när han kommer ska i alla fall jag äta. Blir nog att slänga i mig lite Mc Donald's mat idag.

Förutom det så kommer mitt paket från H&M på måndag och i veckan så ska mitt paket från Lindex också komma. Det är så roligt med paket, även om man ibland vet vad de innehåller. Men alltid roligt med nya grejer.

Och på tal om nya grejer så fick Melina jätte söta kläder av kära svärmor igår! Den fiiinaste stickade tröjan jag sett på länge (önskar att den fanns i min storlek så snygg är den faktiskt), en body och ett par byxor till. Ja, Melina är en bortskämd liten flicka sen dag ett. Men det ska hon också vara. För hon är en liten prinsessa, min underbara dotter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guuud vad snygg du är i håret jämt!!:)

nermanatahirovic sa...

tack ska du ha!! :)