tisdag 12 april 2011

She's my miracle

Har legat och myst massor med mitt lilla mirakel idag! Hon är så go och mysig och ja helt enkelt fantastiskt underbar! Finaste flickan på denna planet, helt klart. :)

Min hals har blivit lite bättre av pencillinet jag fick, så min halsfluss verkar försvinna. Jag hoppas det går över till den 23e, mm!

Senare kommer Oggi hit och han ska ta med sig jordgubbar som han påstår är sjukt goda. Jag längtar! Jag älskar färska frukter så som jordgubbar, hallon, blåbär, vattenmelon and moooore! Jag skulle kunna leva på frukt på somrarna. För det är så gudomligt gott! haha

Men på tal om annat, nu måste jag fokusera på min vikt och allt vad det innebär. För det börjar bli lite för mycket just nu .. Aya, loads of information today. Men så är det när allt känns som på topp! För jag fick min jacka igår i alla fall och den passade så himla bra och jag så nöjd. Det enda jag behöver nu är en ny skinnjacka och lite sådär annat. As usual för oss tjejer.