tisdag 19 april 2011

People that throw shit at other people, should learn to get shit back in return

Min faster fyllde 50 år idag, så vi var hemma hos henne och åt tårta och umgicks lite sådär! Hon ska dock inte fira sin födelsedag förrän 1 maj, då hennes barnbarn kommer hit och så. Så det kommer säkert att bli mysigt och roligt! Melina kommer ha en 1½ år gammal kusin att "leka" med och en som är 5 :)

Förutom det så ligger jag just nu bäddad i sängen och tittar på BB, när det är över ska jag fortsätta titta på Jericho. Den bästa serien på lääänge!

Imorgon bitti ska jag upp TIDIGT för att städa här hemma och när Melina åker så ska pojkvännen komma hit och mysa lite och kanske hinna fånga lite färg i trädgården om vädret tillåter så att säga, mm! Och efter det blir det kanske grillning and so, vi får väl se huuur det blir. Hoppas i alla fall på lika underbart väder imorgon. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Dom som skulle adoptera Melina, hur reagera dom när du valde att behålla din dotter?! va hände med dom?
Känns det jobbigt att hon liknar någon man inte tycker så bra om?!

En väldigt spec. historia har du, känns så spännande att läsa..

Du verkar vara en väldigt bra mamma i alla fall :)!

nermanatahirovic sa...

Hej! Roligt att du är intresserad, men jag väljer att behålla svaren på frågorna för mig själv :)
Tack ska du ha!