fredag 15 april 2011

I decided long ago, never to walk in anyone's shadow

En bild på Danira, Melina (som inte var beredd) och mig, från igår.

Dagen har jag spenderat med att mysa en massa med min fina dotter! På eftermiddagen åkte vi hem till Oggi, där vi lekte lite, gosade, åt kinamat och njöt av varandras sällskap. Vi klickade även lite, jag förlorade 150 och hjärtat vann 650, haha så typiskt min "tur" .. Oscar åkte vidare för att umgås med lite folk och jag åkte hem med Melina. La henne för ett bra tag sen och jag ska nog själv också lägga mig för att sova alldeles strax.

Imorgon ska jag träffa Matilda och Sanna över dagen och fika och på kvällen ska jag umgås med min kära pojkvän.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå jag älskar din hårfärg hur fick du den hårfärgen ?:) kan du tipsa på bloggen ;D tack