tisdag 5 april 2011

My angel, the most beautiful one on earth

Min lilla ängel och jag har myst en massa sen hon vaknade imorse och nu har hon somnat en sväng, men jag tippar på att hon vaknar inom kort för att få i sig lite mat. Sooo adorable!!

Pratade även nyss med min älskling och han kommer senare än tänkt, trodde att han skulle vara här by now. Men han kommer om ett tag och vi ska mysa hela kvällen för han hade tydligen inget att plugga. Mmm, jag älskar sånt!
Dessutom har han varit i Göteborg och det gick bra på alla tester och jag tror att han kommer fixa allt så han får börja plugga till våren han också. Tiden går så fort! Snart är det även hans student och jag håller på att fixa och trixa lite med hans studentpresent. Vi får se vad han gör sig förtjänt utav, haha!

Jag vill ha hem min beställning från Lindex nu och även resten av grejerna från H&M. Ja, allt flyter på även idag. Jag älskart! Nu ska jag äta korv, pusshej!

4 kommentarer:

Donika sa...

Mashalla, vad fiin hon är!!

nermanatahirovic sa...

VISST ÄR HON!!! :) TACK BABE!

Anonym sa...

Så supergullig! Tur att det inte blev som du först ville.... Älska henne och ge henne det bästa i livet: KÄRLEK!

nermanatahirovic sa...

Tack!! Ville och ville, men ja tur är det att allt ordnade sig! :) Hon är det bästa som finns och jag ger henne inget annat än kärlek, värme och omtanke :)