tisdag 26 april 2011

I wouldn't even if I could

Min söta pojkvän åkte nyss eller ja, för ett tag sen faktiskt. Vi har busat med Melina, myst och tittat på TV. Oscar somnade ett tag, men jag passade på att inte väcka honom. För han har precis haft lov och sovit till sent och lagt sig sent, plus att han har mycket i skolan. Så jag tyckte bara det var bra att han vilade lite :)

Ringde angående mina glasögon imorse och de ska komma inom ett par dagar bara! Äntligen kommer jag kunna se klart och tydligt snart. Jag är ju dum som inte har fixat det tidigare, men har faktiskt inte störts utav det förrän på senaste tiden.

Imorgon ska även mamma och jag fixa lite grejer på stan men innan det ska jag sola och städa lite. Nu ska jag få i min två rostade mackor och saft. Sen väntar lite annat gott, som vattenmelon och några toffifee. Lite får jag unna mig! Var ett tag sen jag stoppade i mig något sött.

Ha en fortsatt fin kväll!

7 kommentarer:

Dani sa...

åh längtar efter att mysa med min lilla smellyyyyyyyy

nermanatahirovic sa...

det får du inte!!! GAY

D sa...

Hahah naw tog du åt dig av gaygrejen. Hahaha

A' sa...

ÅW! ^^, vilken sötnos då!

nermanatahirovic sa...

jag vet, TACK!!! :)

Anonym sa...

Så lik hon är sin far.

nermanatahirovic sa...

orka provocera :) men inte konstigt att hon har vissa av Timmys drag då det är hans barn också.