måndag 4 april 2011

Let me show you what it's worth

Nu har jag läst ut boken, som jag skjutit på ett tag. Ska beställa hem uppföljaren, jag bara måste. Jag är helt fast. Ska påbörja "Guccikrigen" imorgon.

Idag har jag mest gosat och myst med min lilla ängel till dotter. Vi har skrattat ihop i mängder, busat och sovit tillsammans, som jag skrev tidigare idag. Min fina pojkvän kom förbi en kortis också, en halvtimme ungefär. Jag fick några pussar, kramar och känna hans närhet. Jag skulle inte klaga om det så enbart var en minut jag fick träffa honom. Då vi knappt ses nu för tiden, så uppskattar jag varje sekund som vi får ses. Ja, jag är kär som aldrig förr!! :)

Dessutom längtar jag efter att få lite mer ordning på mitt liv. För till våren har jag bestämt mig för att börja plugga igen, så jag har en högskoleutbildning, för att ha ett bra jobb sen och en garanti. Dels för att jag vill ha det i mitt liv, men framför allt för att Melina ska ha så bra förutsättningar som möjligt i sitt liv.

Kom även på en briljant idé! Jag hittade mina ljusa Levi's jeans och jag är sjukt sugen på att göra shorts av de. Förutom att jag inte vet om jag ska sy in de istället och ha användning utav de, eftersom de är alldeles för stora för mig nu. Sen har jag ett par andra jeans som jag SKA göra ett par shorts utav. Kommer bli ett par svarta, tajta, högmidje-shorts. ÅH, jag älskar att sy och göra om plagg och hitta på nytt!
Fan, Oscar kanske har rätt. Jag kanske borde börja sy lite egna kläder och göra en liten rolig grej av det och se ifall det är något för mig? Haha, ja. Det tål att funderas på!

Jag vet inte vad det är med mig, men jag känner mig helt hyper och kan inte sova. Det enda jag tänker på är att jag skulle vilja ha Oscar här, hans trygghet. Då hade jag somnat på en sekund kan jag lova! Men nu får jag väl allt ge det ett bra försök, godnatt kära ni!

Inga kommentarer: