torsdag 21 april 2011

In times like these, we realize

Kom hem för ett litet tag sen. Bestämde mig för att åka hem till Oggi trots allt. Han orkade inte komma hit och svärmor ville att de skulle grilla och tyckte att jag skulle vara med. Så Melina och jag åkte in och myste med familjen Medborg.
Maten var jätte bra, som vanligt när min pojkvän lagar den. Han kommer vara den som är hemmafru i vårt förhållande i alla fall, haha!


Hoppas på lite bättre väder imorgon. Idag var det inte så jätte varmt eftersom att det blåste lite kallt, så jag kan jobba på brännan lite till. För på lördag ska Oscar och jag först hem till Danira i Norrköping där en massa folk ska vara, äta grillat och umgås och efter det ska vi gå på konsert, Dino Merlin. Hoppas att det blir en rolig kväll! :)

Inga kommentarer: