söndag 3 april 2011

I'm never, gonna leave your side

Har precis utbytt en massa fina och härliga ord med min andra halva och nu ska jag lägga mig och titta på Off the map, så jag kan somna till det.

Idag har varit en riktigt skön dag. Då Oscar kom hit först och vi tog det mest lugnt, tittade på TV och njöt av varandras sällskap. Vi har även busat en massa, fått mig en hel del skratt och fått pirr i magen om och om igen. I'm in love!

Efter att ha hämtat Melina så åkte Oscar hem och vi åkte vidare till Emir. Där befann sig en hel del folk, bland annat en söt liten kille på fyra år. Han höll Melinas hand och tittade på sin mamma och sa att han ville ha en liten syster. Men to the big point of the evening! Jag fick i mig grillat lamm och det smakade gudomligt! Det var verkligen evigheter sen jag åt det och jag njöt och jag mådde illa efteråt. Men gott var det!

Har saknat min lilla tös så jag hade kvalitetstid med henne efter att ha hämtat henne och det ska jag ha även imorgon. Både på morgonen och efter att jag hämtat henne, mm!
Hur kan man inte älska och beundra en sån här vacker flicka? Hon är verkligen det bästa jag har!
Nej, nu ska jag sova och för jag ska iväg på lite äventyr imorgon, så måste få mig sömn. Godnatt kära ni!

Inga kommentarer: