lördag 16 april 2011

Not the kind of feeling I want to feel

Dagen började bra, med en fika/lunch på stan med Sanna och Matilda. Sen åkte jag hem till Oscar en sväng och myste och efter det blev det barnkalas när jag hämtade Melina.

Dock kunde kvällen haft ett bättre avslut. Jag orkar inte vara ledsen, gråta och känna oroa i kroppen. Jag kan inte somna med de känslorna .. Jag är så himla ledsen just nu och ibland så får man väl känna så. Önskar att man inte kände såhär ibland, men alla känslor tar över och hjärtat styr i de ögonblicken .. Blev inte bättre av att jag fick näsblod heller. Men that's life I guess.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du låter så himla lessen, har det hänt något?! You know what I mean... Relationer o sånt som är så skitjobbigt. Hoppas du får vårkänslorna tillbaka! Kram lilla gumman!

Monna