måndag 11 april 2011

Your love is the greatest

ÅH idag kommer min nya vårjacka och jag hoppas verkligen att den sitter bra! Är rädd för att den kommer vara lite stor, men den kanske inte är det. Allt beror ju på hur storlekarna äääär!

I övrigt så har jag fixat två presenter till lilla söta Danira redan, hon fyller inte förrän 15 maj. Så jag är ju LITE tidigt ute, haha! Men jag hoppas att hon tycker om det och har en annan sak som jag ska köpa som är lite mer personligt. Mmm, jag älskar att köpa presenter!
Har även en liten sak som min kära pojkvän ska få, förhoppningsvis.

Mitt i allt detta så måste jag hooka mina nya glasögon och betala de. De var inte så jätte billiga, då jag måste ha ett speciellt glas. Men det är ett måste så ja, bara att svälja and bring out the cash.

Nu lääängtar jag nästan ihjäl mig efter att få träffa min pojkvän!!

2 kommentarer:

Danira sa...

Haha men gumman då. Gullig du är. <3 jag ser fram emot att se vad det är. Men du ger mig alltid bra och fina saker. Haha no worries there. Det blir spännande att se den 'personliga' presenten. Det uppskattas alltid. Hihi. <3

nermanatahirovic sa...

hihih, inte meningen att vara gullig. Gillar bara att ge bort saker till folk jag bryr mig om och tycker om! :D Hoppas att du kommer gilla vad du ser och fååååår :D hihihihi