måndag 18 april 2011

You make my day, everyday!

Har haft en toppendag rakt igenom! Imorse så låg Melina och jag ute och njöt av solen och hon sov ett tag och när hon väl vaknat så myste vi lite tillsammans. Det var tänkt att Oscar skulle komma hit men jag ville hellre åka in till honom, så han kom och hämtade Melina och mig och vid 21 så skjutsade han hem oss två. Vi åt mat, tittade på TV, busade med Melina och njöt av varandras sällskap. Mmm, han är underbar :)

Nu ligger Melina och sover efter att jag gav henne lite ryggmassage och matade henne. Ska också snart lägga mig, eftersom att vi måste upp tidigt imorgon. Melina ska till BVC 08.15 i Mjölby, så ja, vi måste upp tidigt. Tycker dock synd om henne, för jag lär få väcka henne innan hon vaknat själv .. Men what to do. Hon måste vägas och mätas and so on. Ska bli spännande och se om det blivit stora förändringar, för hon är en aning tyngre. Men även mycket sötare! :)

Sitter och tittar på BB och ja, de är ju underhållande till en viss gräns.
Nej, nu ska jag bädda ner mig och försöka att somna i god tid. Godnatt!

Inga kommentarer: