tisdag 26 april 2011

I will pull up with a fight

Sitter här med lilla Melina och chillar! Tyvärr är vädret tråkigt idag, hatar moln .. Men nu är mitt hjärta påväg hit till oss. Då ska vi all tre busa och mysa en massa! :)

Igår satt vi hos ett par vänner till mamma och pappa. Vi var mest ute i trädgården och pratade, fikade, drack kaffe och umgicks. Sen åt vi även lite god mat, bland annat cevape, mmm! De hade varit i Danmark och Ajla hade köpt lite grejer till Melina. Hon får så himla mycket saker hela tiden! Man undrar ju när man ska hinna ha på henne allt!
Men imorgon ska även jag in till stan och köpa lite saker till henne som jag har spikat in i huvudet. ÅH, en massa blommigt och klänningar och jumpsuiten som jag såg. JA hon ska vara en prinsessa 24/7!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det soom händer 24/7?????
NYFIKEN!

nermanatahirovic sa...

haha menar 24 timmar om dygnet....

Anonym sa...

TJaaa... Tror jag vad jag vill om! Du HAR nog något på G den 24 juli men vill inte berätta, haha. Vad kan det va.... Ännu mer nyfiken

nermanatahirovic sa...

haha okej.