söndag 24 april 2011

I have never felt something as strong as this

Har legat ute i det fina vädret med Melina idag, när hon åkte så passade jag på att lägga mig och bara njuta och försöka fånga lite färg. Känns som att jag lyckades i alla fall lite. Men jag är långt ifrån så brun som jag vill och kan vara. Tror min bror har rätt i att jag är en sol(nark)oman, haha! Men hur fint är det inte när man är solbränd och kan gå runt i shorts, kjolar, linnen och toppar i sommar och visa brun hy? Jo, det är superfint!

Nu ligger jag i sängen och har duschat. Sov ett litet tag eftersom jag inte fick så många timmars sömn inatt, men det var det värt. Så jag väntar på att Oscar ska komma hit och vi kan äta ihop, mysa och bara vara! Förhoppsningsvis så kan han titta på BB med mig också :)

ÅHH, jag älskar dessa dagar. På senaste tiden har jag mått extra bra och jag är så tacksam för allt! Men älskar denna tid för det känns som man blir kär på nytt! Det var så himla mysigt igår också när vi stod i publiken och hjärtat höll om mig, pussade mig i nacken och vi gungade till lugna, fina låtar. Det är livet!

Inga kommentarer: