torsdag 28 april 2011

Motivation

Imorse så gick Melina och jag ut en sväng i detta fantastiska väder. När hon sov så passade jag på att läsa och sola lite och jag känner mig brun, men det är långt ifrån hur brun jag vill vara och förhoppningsvis kommer att bli.

Förutom det har jag städat lite och busat med min prinsessa. Ikväll eller ja om ett litet tag, så ska vi iväg till mina kusiner och få träffa två små söta barnen som är där! Jag längtar verkligen :)

Det enda tråkiga med allt detta är att Oscar och jag inte kommer ses så mycket. För ikväll ska jag umgås med min kusin, imorgon ska han iväg på studentskiva (vilket förövrigt låter roligt!) och på lördag ska vi fira min faster som fyller 50. Så vi kommer ses på söndag typ och sen åker han och är borta i nästan en vecka. MEN, det kommer inte vara jobbigt. Utan jag känner mest att det är tråkigt att vi inte kommer ses och självklart kommer jag sakna honom! Men jag har planerat en lite överraskning åt honom när han kommer hem (jag vet, jag är världens bästa, haha!). Man får helt enkelt uppskatta tiden man har med varandra istället för att vara butter.

Nej nu ska jag ta och chilla lite, sen göra iordning mig och lite sådär

Inga kommentarer: