onsdag 6 april 2011

People talking and they always will

Ibland så förstår jag mig inte på folk. Snackar man skit och hittar på saker om andra, bara för att må bättre själv? Att försöka trycka ner andra med en massa påhitt, är så jävla lame och löjligt. Vi går inte på mellanstadiet eller högstadiet längre, grow up.

Visst, jag kanske lever ett liv som många avundas. Jag har en pojkvän som älskar mig. Jag har en underbar dotter. Jag har helt fantastiska vänner som inte sviker mig och inte skiter i mig oavsett vad det gäller. Framför allt har jag en familj som alltid har ställt upp för mig och stöttat mig i allt jag gjort. Även de småfel och fel vägar jag valt i livet, så har ingen utav dessa personer vänt mig ryggen.

Jag tar inte åt mig, för jag vet vad som är sanning och vad som är lögn. Men, jag tycker bara att det är så himla fjantigt att "må bra" genom att hitta på saker om andra.

Inga kommentarer: