fredag 22 april 2011

I am learning to build the trust

Åh så underbar dag och så underbart väder! Idag så har jag suttit ute i solen i trädgården med mamma, pappa, bror, farbror, faster och Melina. Druckit kaffe, fikat, pratat och bara varit. Jag åket även iväg en sväng och solade, så ska alldeles strax hoppa in i duschen.

Skulle träffat min älskling ikväll, men mina föräldrar frågade om jag ville med till mina kusiner, som jag inte träffat på typ två månader, så jag följer med dit istället. Vi kommer ändå ha en heldag tillsammans imorgon med en massa mys och skoj!

Nje, nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite. Funderar på att dra en solning imorgon igen. Men får seeee, allt beror på hur vädret är. För kan ligga ute och pressa med Oggi annars :) Ha en fortsatt fin dag kära ni!

Inga kommentarer: