tisdag 5 april 2011

You are my island

Nu sitter jag här i min ensamhet, eller ja, har ju min dotter liggandes i sin säng här bredvid.

Idag kom min fina pojkis hit och vi har tittat på TV, diskuterat en massa intressant (tycker jag). Vi hade riktigt hetsiga och heta diskussioner, haha! Måste erkänna nu i efterhand att det faktiskt var roligt. Med sig hade han även tre stora och tjocka poklagrisar: vanlig polka, smultron-smak och tuttifrutti-smak. Jag får ett intryck av att han vill göda mig .. Men så ska det icke bli. Jag skickade i princip hem honom efter ett tag, för att han såg så himla trött ut och jag vet att han fått dåligt med sömn inatt. Så han åkte hem redan runt sjutiden. :)

Jag sitter här och har skivat upp en apelsin och laddat med ett stort glas iskallt vatten. Ska titta på Big Brother har jag tänkt mig, älskar tillfällen när de tjaffsar och diskuterar inne i huset. DÅ är det roligt att titta och inte när det är incest-fest.

Inga kommentarer: