söndag 17 april 2011

When the sparks get bigger

Oscar åkte hem för ett litet tag sen, tyvärr. Jag ville ha kvar honom och mysa lite efter BB, men han var visst trötter. Vi har mest myst idag, pratat om en del saker och sådär. Det har varit en välbehövlig dag känner jag. Att bara kunna vara och även om vi har skrattat en del och varit oseriösa, så har vi kunnat prata ut om lite saker. Men vi har också busat och lekt med Melina, då hon inte har sovit!
Nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova, för det måste jag. Då jag inte fick någon sömn inatt. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

She is so sweet. I am from DK and I read your blog every day. :-)
There is something I have not understood. Have you had given your daughter away in the first few months, or?
Have a nice day :-)

nermanatahirovic sa...

Hey! Thank u :)
No, she was away the first week. Because I wasa thinking about adoption, since it was such a shock for me with everything. The pregnancy and all. But I knew all aloing that I could never do that, she is my flesh and blood and I can't imagine life without her! She brings me happiness :)
Right back at you!